نوشته شده توسط : پمپکده

 

 

پمپ آب داب سیرکولاتور

یکی از پمپ های پر کاربرد برند داب، پمپ آب مدل CP است، که از نوع خطی می باشد. این دسته از پمپ ها جهت استفاده در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع و سیستم های آب بهداشتی بسیار مناسب هستند.

این نوع پمپ آب داب اکثرا در آبهای تمیز و عاری از هرگونه آلودگی، مواد جامد، ساینده، چسبناک و شیمیایی استفاده می شوند. آنها قادرند مایعات را با دمای حداکثر 140 درجه سانتی گراد را تحمل کرده و به گردش در آورند. البته دمای محیطی آنها نباید بیش از 40 درجه سانتی گراد قرار بگیرد. از این نوع دستگاه ها در بوستر پمپ آب نیز استفاده می شود. 

ساختار پمپ آب داب سری CP

این نوع پمپ آب دارای پورت مکش و دهش از نوع فلنچی  و همچنین سوراخ های رزوه ای برای مانومتر های کنترلی است. بدنه و موتور چدنی و پروانه از چدن یا تکنوپلیمر بوده و شفت آن از جنس استنلس استیل می باشد. موتور این پمپ از نوع آسنکرون و سه فاز است و دارای سیستم حفاظت از اضافه بار می باشد. آنها همچنین در دو حالت دو پل و چهار پل قابل عرضه و فروش هستند.

نکات مهم حین نصب و راه اندازی پمپ آب داب سری CP

قبل از نصب، از حرکت آزادانه قطعات متحرک دستگاه، اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال پیچ و مهره کاور فن را باز کنید و فن را با دست بچرخانید تا شفت نیز بچرخد. در صورت نچرخیدن باید بدنه ی پمپ را باز کنید و مطمئن شوید که جسم خارجی در آن قرار نگرفته باشد.

جهت نصب، بهتر است پمپ آب را در پایین ترین سطح سیستم قرار دهید. سعی کنید دستگاه را در محلی قرار دهید که از تهویه ی مناسبی برخوردار باشد. سعی کنید پمپ را در مکانی نصب کنید که به راحتی بتوانید کارکرد آن را زیر نظر داشته باشید و بتوانید آن را کنترل کنید.



:: برچسب‌ها: پمپ آب ، خرید پمپ آب ، فروش پمپ آب داب ، پمپ آب داب ، بوستر پمپ آب ، بوستر پمپ آب داب ، ویژگی های پمپ آب داب ، نمایندگی پمپ آب داب ، مشخصات فنی پمپ آب داب ، پمپ آب سانتریفیوژ ، پمپ آب سانتریفیوژ داب ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پمپکده

 

یکی از پر مصرف ترین نوع پمپ آب، پمپهای محیطی است که به دلیل ظاهر جمع و جور و کوچک، در مصارف خانگی کاربرد ویژه ای دارند.

شرکت لوارا دارای مدل های متنوعی در زمینه ی پمپ های کوچک می باشد که از جمله ی آن پمپ آب لوارا مدل های P,PAB,PSA    است. این پمپ ها در مصارفی مانند شستشو، افزایش فشار، آبیاری، سیستم های آب گرم، سیستم های خنک کننده و در کل مصارف خانگی استفاده میشوند. در واقع پمپ های محیطی لوارا برای ارائه ی جریان کم در فشار بالا طراحی شده اند. تفاوت این سه مدل در برند لوارا، معمولا در جنس متریال و نوع کاربرد آنهاست. بدین صورت که پمپ های مدل PB از جنس برنز هستند و جهت استفاده در آب دریا و شور کاربرد دارند. به همین ترتیب پمپ های PBK و PK جهت تحمل آب گرم تا دمای 80 درجه سانتی گراد طراحی شده اند.

از تفاوت های پمپ آب محیطی با پمپ های سانتریفیوژ، قابلیت انتقال سیالات همراه با گاز است که در پمپ های گریز از مرکز این امکان وجود ندارد. فشار خروجی نیز در پمپ های محیطی از انواع سانتریفیوژ، بیشتر است. بنابراین پمپ های محیطی توانایی تولید فشار بالا در سرعت های کم را دارند.

 پمپ های محیطی لوارا، دارای دبی بیش از 3.72 متر مکعب و هد حداکثر 82 متر هستند. قدرت آنها نیز حداکثر 1.1 کیلووات بوده و حداکثر فشار کاری در آن 8 بار می باشد.

 

متریال پمپ آب لوارا سری محیطی

بدنه ی پمپ آب لوارا سری P و  PSA از نوع چدن و در سری های PBو PAB از نوع برنز است. جنس پروانه در همه ی مدل ها از نوع برنز بوده و مکانیکال سیل آن از جنس کربن/سرامیک می باشد.

 



:: برچسب‌ها: پمپ آب ، خرید پمپ آب ، فروش پمپ آب ، قیمت پمپ آب ، پمپ آب لوارا ، خرید پمپ آب لوارا ، فروش پمپ آب لوارا ، نمایندگی پمپ آب لوارا ، ویژگی های پمپ آب لوارا ، انواع پمپ آب لوارا ، بوستر پمپ آب لوارا ، بوستر پمپ آب ، مشخصات فنی پمپ آب لوارا ، ویژگی های پمپ آب لوارا ، پمپ آب طبقاتی لوارا ، پمپ آب سانتریفیوژ ، پمپ آب ارزان ، پمپ آب با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پمپکده

 

شرکت پنتاکس یکی از شناخته شده ترین برند های سازنده پمپ آب است که سابقه ی درخشانی در تولید و عرضه این دستگاه دارد. پمپ های این شرکت به دلیل استفاده از متریال عالی، استحکام و راندمان بالایی که دارند از طرفداران ویژه ای برخوردارند.

این نوع پمپ آب پنتاکس که از دسته بندی پمپ های سانتریفیوژ و پروانه باز می باشد، در مصارف کوچک و متوسط و همچنین کاربرد های کشاورزی استفاده می شود.

پروانه ی باز این دسته از پمپ های آب، به مواد جامد تا قطر 10 میلیمتر اجازه عبور می دهد. جنس پروانه نیز از نوریل یا برنج می باشد که بر مقاومت این قطعه افزوده است.

بدنه ی این پمپ آب نیز از نوع چدن است که از لحاظ استحکام رتبه ی بالایی را به خود اختصاص داده است. یکی دیگر از قطعات مهم و پرکاربرد این پمپ، شفت آن است. جنس این قطعه از نوع استنلس استیل AISI416 است که در بالاترین سطح مقاومت و استحکام قرار دارد.

از دیگر قطعات آن می توان به مکانیکال سیل آن اشاره کرد که از جنس کربن/گرافیت است و به عنوان آب بند در پمپ ها استفاده می شود.

اگر از پمپ آب CR با پروانه ی برنجی استفاده می کنید باید بدانید که پمپ شما قادر است مایعات با دمای حداکثر 90درجه سانتی گراد را تحمل کند و اگر از پمپی با پروانه ی نوریل استفاده می کنید این دما به 50 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

موتور این پمپ ها نیز از نوع دو پل بوده که به صورت 2900دور در دقیقه کار می کند. به همین دلیل این پمپ ها بعد از چند ساعت کار باید یه وقفه کوتاه به عنوان استراحت داشته باشند. البته موتور های این پمپها به صورت تک فاز و سه فاز به فروش می رسند که می توان بنا به نوع استفاده، از یکی از آنها استفاده نمود



:: برچسب‌ها: پمپ آب پنتاکس ، فروش پمپ آب پنتاکس ، پمپ آب ، خرید پمپ آب پنتاکس ، بوستر پمپ آب ، بوستر پمپ آب پنتاکس ، نمایندگی پمپ آب پنتاکس، ویژگی های پمپ آب پنتاکس ، مشخصات فنی پمپ آب پنتاکس ، ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()